friluftsdag

hallådär.

tänkte berätta lite kort om min dag hittills.

8.30 var det besök hos tandläkaren. sista gången jag behövde gå dit till specialtandregleringen!
9.00 samling på skidleken. vi hade friluftsdag.
10.00 dags för lunch o lite vila!
11.00 så bar det av mot GB för att hälsa på våra vänner och ha något roligt att göra.
11.30(?) så befann vi oss i GB och åkte längdskidor i slalombacken (y) riktigt kul, men när det blev för brant så åkte vi ner på rumpan!
12.40(?) kom två lärare till gb och hämtade oss med bil :) sedan åkte vi hem.
13.10 var man hemma igen!

det var typ min dag, här är en bild från dagen med Moa Betty och Olivia. bilden är tagen från olivias blogg: www.oliviaingakonstigheter.blogg.se


en riktigt rolig dag med många skratt!

/MOA ♥

Kommentarer
Postat av: Oliviia

Moa ser lite skev ut, det blir som ett nytt ansikte om man tänker båda sidorna haha. Nerrå jag gillar bilden!! :) <3

2010-02-17 @ 18:47:07
URL: http://oliviaingakonstigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0